Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boka bruker tegning som verktøykasse for å huske, utvikle, formidle videre, skape og gjenskape det stoffet man lærer på skolen. Det er ikke kun memoteknikker, men også fantasiteknikker, hvordan formidle stoffet og hvordan dele stoffet man lærer på skolen. Det handler om alle fag på skolen. Her er mange fantasi-, tegne- og krusedullteknikker samt mange humoristiske øvelser. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
Har innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001238nam 22002291 450
*00122730
*00520110917070000.0
*008 2011 j 00nob 2
*015 $a0270212$bBIBBI
*019 $abu,u,mu$bl
*020 $a978-82-489-1091-6$bh.$cNkr 199.00
*08231$a741.2$zh$25
*090 $bq$c741.2$dK
*100 0$aKristiansen, Øistein$d1965-$jn.
*24510$aTegn og lær$cmed Øistein Kristiansen og Lille-Øistein
*260 $aOslo$bKagge$ccop. 2011
*300 $a79 s.$bkol. ill.
*505 $aHar innholdsfortegnelse
*520 $aDenne boka bruker tegning som verktøykasse for å huske, utvikle, formidle videre, skape og gjenskape det stoffet man lærer på skolen. Det er ikke kun memoteknikker, men også fantasiteknikker, hvordan formidle stoffet og hvordan dele stoffet man lærer på skolen. Det handler om alle fag på skolen. Her er mange fantasi-, tegne- og krusedullteknikker samt mange humoristiske øvelser. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
*572 $aUndertittel på omslaget: Tegning som verktøykasse for å gjenskape, utvikle og huske det du lærer på skolen
*650 1$aStudieteknikk$0tegnekunst$1741.2$2BS$9nob
*74000$aTegning som verktøykasse for å gjenskape, utvikle og huske det du lærer på skolen
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening